رشد ۵۴ درصدی درآمدهای "دابور"

عملکرد تجمیعی این شرکت داروسازی نیز در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۴ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش بیدار بورس، شرکت داروسازی ابوریحان در مردادماه درآمد ۱۳۰ میلیارد تومانی شناسایی کرد که‌ ۳۳ درصد پایین‌تر از میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته و ۴ درصد بالاتر از درآمد تیرماه و ۶ درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته بود.

این مبلغ پس از کسر مبالغی تحت عنوان برگشت از فروش و جابه‌جایی و تخفیفات به دست آمد.

رشد ۵۴ درصدی درآمدهای "دابور"

مجموع درآمدهای عملیاتی "دابور" از ابتدای سال مالی تاکنون (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) مبلغی برابر با ۹۰۸ میلیارد تومان به ثبت رسید. عملکرد تجمیعی این شرکت داروسازی نیز در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۴ درصدی را تجربه کرد.

"دابور" میزان درآمد عملیاتی که در پنجمین ماه از سال جاری شناسایی کرد مربوط به حضورش در بازار داخلی بود. نکته قابل توجه آنجاست که "دابور" از ابتدای فروردین ماه تاکنون در بازار صادراتی حضور پیدا کرد اما؛ در مردادماه نتوانست از فروش محصولات در این بازار درآمدی عاید شرکت کند.

میزان سرمایه اعلامی از سوی دابور تا انتهای مردادماه ۱۸۰ میلیارد تومان بود.

رشد ۵۴ درصدی درآمدهای "دابور"

بیشترین میزان درآمد به دست آمده از فروش محصولات مربوط به گروه محصولات دامی با ۶۲ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز گروه قرص و دراژه و کپسول با ۵۶ ملیارد تومان بیشترین میزان درآمدزایی را به همراه داشتند. بیشترین نرخ فروش نیز متعلق به گروه محصولات دامی با ۵۶ میلیون تومان در ازای هر هزار عدد بود.

کد خبر 38316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =